سبد (0)

چاپ کردن نمودار در متلب

گاهی اوقات ممکن است نیاز داشته باشید تا نمودار خود را چاپ کنید. برای ایجاد خروجی، انتخاب های بسیاری پیش رو دارید. لیست زیر خلاصه ای از این انتخاب ها را نشان می دهد:

  • در پنجره ی نمودار مورد نظر، از منوی File گزینه ی Print را انتخاب کنید. خواهید دید که جعبه ی گفتگوی print باز می شود. می توانید از این پنجره گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید. 
  • در پنجره ی نمودار، کلید های Ctrl+p را فشار دهید تا جعبه ی گفتگوی پرینت باز شود. حالا گزینه های مورد نظر خود را در این پنجره انتخاب کنید. 
  • در پنجره ی Command، عبارت ()print را تایپ کنید و کلید Enter را فشار دهید. اگر از دستور ()print به تنهایی استفاده کنید، تمام نمودار و نمودارهای جانبی چاپ خواهند شد. اما اگر یک شناسه را مانند (print(Bar2 اضافه کنید، تنها شیء مربوط به شناسه چاپ خواهد شد.

در برخی از موارد، ممکن است شما بخواهید نمودار خود را در خروجی به فرمی در بیاورید که بتوانید آن را در یک مکان دیگر پرینت کنید. برای انجام این کار، هنگامی که دارید در پنجره ی Figure کار می کنید، کافیست گزینه ی Print to File را در جعبه ی گفتگوی Print انتخاب کنید. خواهید دید که متلب از شما یک نام فایل را برای پرینت کردن، درخواست می کند. هنگامی که در پنجره ی Command کار می کنید، یک نام فایل را بعنوان آرگومان دوم، در تابع ()print مشخص کنید. بعنوان مثال، ممکن است شما از دستور ('print(Bar2, 'MyFile.prn  استفاده کنید. 

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه