سبد (0)

نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - گروه شغلی

نرم افزار حقوق و دستمزد، گروه های شغلی پرسنل

برای اینکه اطلاعات مربوط به  گروه های شغلی پرسنل در نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان قابل ثبت باشد، می بایست ابتدا اطلاعات استخدامی این پرسنل ثبت شده باشد.

برای رسیدن به فرم مربوط به اطلاعات گروه های شغلی از منوی اطلاعات پایه، اطلاعات استخدامی را انتخاب نمایید. در کادر سمت راست ابتدا شماره پرسنلی را در کادر اطلاعات استخدامی وارد نمایید.

سپس در سربرگ های سمت چپ، سربرگ گروه های شغلی مربوط به پرسنل را می توانید در سیستم حقوق و دستمزد درج نمایید.

توجه فرمایید، هنگامی که یک گروه شغلی به یک پرسنل اعطا می شود، از این به بعد مبالغ مربوط به قرار دادهای این پرسنل با استفاده از این گروه شغلی محاسبه می شود. بنابراین اگر حقوق مبنا روزانه برای گروه 7، معادل 320،000 ریال باشد و آخرین گروه پرسنل 7 باشد، حقوق روزانه بر اساس این گروه شغلی 320،000 محاسبه می شود.

جهت درج یک گروه شغلی جدید در صورتی که پرسنل قبلا گروه شغلی ندارد کافی است شما گروه شغلی مورد نظر را برای پرسنل به همراه تاریخ اعطای آن گروه شغلی و علامت زدن تیک فعال، ثبت نمایید. از این به بعد مبنای محاسبات این گروه شغلی می باشد.

حال اگر پرسنلی قبلاً گروه شغلی دارد، می بایست ابتدا آن گروه شغلی را خاتمه بدهید. برای این کار، عدد گروه شغلی قبلی را در فیلد گروه شغلی وارد نمایید، سپس تاریخ خاتمه ی گروه شغلی را وارد و تیک فعال بودن آن را بردارید. دکمه ی ویرایش را کلیک کنید.

حالا در نرم افزار حقوق و دستمزد دیگر این پرسنل گروه شغلی فعالی ندارد و می توانید گروه شغلی جدید را برای پرسنل درج نمایید.

Note

توجه فرمایید تاریخ شروع گروه شغلی جدید نمی بایست با تاریخ گروه های شغلی قبلی تداخل داشته باشد. اگر چنین مغایرتی مشاهده شد، سیستم به صورت اتوماتیک پیغام هشدار می دهد.


نرم افزار حقوق و دستمزد- ویرایش گروه های شغلی

برای ویرایش گروه های شغلی، گروه مورد نظر را در فیلد گروه شغلی وارد نمایید، دکمه ی ثبت به طور خودکار به ویرایش تبدیل می شود. حال می توانید آن را ویرایش کنید و دکمه ویرایش را کلیک کنید.


نرم افزار حقوق و دستمزد- حذف اطلاعات گروه های شغلی

به این دلیل که گروه های شغلی یا فعال هستند یا غیر فعال، و محاسبات بر اساس گروه های شغلی می باشد، کافی است شما یک گروه شغلی را غیر فعال کنید، دیگر این گروه شغلی در محاسبات دخالت داده نمی شود. به عبارت حذف فیزیکی گروه شغلی در این فرم لزومی ندارد.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه