سبد (0)

نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - اطلاعات کارگاه بیمه

نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان- تعریف کارگاه بیمه

کارگاه بیمه در واقع ثبت مشخصات کارگاه یا شرکت برای موارد مربوط به بیمه تامین اجتماعی می باشد. در این فرم می بایست شماره کارگاه بیمه، وارد شود.

برای مشاهده ی فرم کارگاه بیمه، می بایست از منوی تعاریف، گزینه تعریف کارگاه بیمه را انتخاب نمایید.


 نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان- ثبت کارگاه جدید

در نرم افزار بوستان این قابلیت وجود دارد که به ازای بیش از یک کارگاه تنها از یک نسخه از نرم افزار استفاده کرد. برای ثبت کارگاه جدید ابتدا می بایست مشخصات مربوط به کارگاه جدید را درج نمایید. این مشخصات شامل موارد زیر می باشد:

  • کد کارگاه که تامین اجتماعی به شرکت شما اختصاص داده است.
  • ردیف پیمان در صورتی که کارگاه تک ردیفه باشد. برای کارگاه های بیش از یک ردیف تعریف پروژه و ردیف پیمان توضیح داده شده است.
  • نام کارکاه که منطبق با کد کارگاه تامین اجتماعی می باشد
  • نام کارفرما که منطبق با کد کارگاه تامین اجتماعی می باشد
  • نرخ بیمه برای دیسکت بیمه

پس از وارد کردن موارد فوق و زدن دکمه ی کلیک، نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان، یک شناسه سیستمی به هر کارگاه اختصاص می دهد.


نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - ویرایش کارگاه

پس از اینکه کارگاه ثبت شد، می توانید با استفاده از شناسه، آن کارگاه را ویرایش کنید. کافی است تا شناسه را در فیلد مربوط به شناسه کارگاه وارد نمایید، به صورت خودکار اطلاعات مربوط به کارگاه در فرم می نشیند و دکمه ی ثبت به ویرایش تبدیل می شود.

پس از اینکه اطلاعات را تغییر دادید دکمه ی ویرایش را کلیک کنید، اطلاعات کارگاه در سیستم حقوق و دستمزد بوستان ویرایش می شود.


نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - حذف کارگاه

در حال حاضر امکان حذف کارگاه بیمه وجود ندارد.

Note

برای آشنایی با ردیف های پیمان یک کارگاه، لطفاً به راهنمای مربوط به تعریف ردیف پیمان و پروژه در نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان مراجعه فرمایید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه