سبد (0)

نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - تعریف ردیف پیمان

آموزش نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان - تعریف پروژه و ردیف پیمان

برای سازمان هایی که به صورت پیمانی کار می کنند و به ازای هر پروژه یک ردیف پیمان از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند، این امکان وجود دارد که ردیف های پیمان خود را در نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان ثبت کنند و به ازای هر پیمان لیست بیمه تهیه نمایند.

Note

برای آگاهی بیشتر از نحوه ی ایجاد دیسکت بیمه به ازای هر پیمان در نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان، به راهنمای ایجاد دیسکت بیمه بر اساس پیمان مراجعه فرمایید.


نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان، ثبت ردیف پیمان

برای ثبت ردیف پیمان در نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان، کافی است، از منوی تعاریف، گزینه ی تعریف پروژه و ردیف پیمان را انتخاب کنید.

فرم مربوط به ردیف پیمان ظاهر می شود. اطلاعات مربوط به ردیف پیمان را وارد نمایید و سپس گزینه ی ثبت را کلیک کنید.

در لیست پایین افتادنی مربوط به کارگاه، تمامی کارگاه های بیمه ای که در فرم تعریف کارگاه ثبت شده اند، لیست شده است. گزینه ی درست را انتخاب نمایید و ردیف پیمان را ثبت نمایید.

پس از ثبت ردیف پیمان یک شناسه پیمان به پروژه و پیمانی که تازه ثبت کردید توسط نرم افزار حقوق دستمزد بوستان، اختصاص داده می شود و این پیمان در لیست پیمان های بالای فرم نمایش داده می شود.


نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان، ویرایش ردیف پیمان

برای ویرایش ردیف پیمان در این نرم افزار کافی است، شناسه ای که به هر پیمان اختصاص داده شده است را در فیلد ردیف پیمان درج نمایید، اطلاعات پیمان به صورت خودکار، در پنل پایین می نشیند، و دکمه ی ثبت به ویرایش تبدیل می شود.

برای ویرایش کافی است حالا اطلاعات را تغییر دهید و دکمه ی ویرایش را کلیک کنید. اطلاعات مربوط به پیمان، در سیستم حقوق دستمزد بوستان، تغییر و در لیست بالایی به روز می شود.


نرم افزار حقوق و دستمزد بوستان، حذف ردیف پیمان

این امکان موجود نمی باشد، که در صورت نیاز به درخواست مشتری اضافه می شود.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه