سبد (0)

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در تهران

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران و کلیه شهر های تهران و همچنین سراسر ایران کافیست از مدیر پیامک یک پنل اس ام اس داشته باشید. امکان ارسال پیامک از روی نقشه نیز وجود دارد.

روش های ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران

  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس کد پستی
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس پیش شماره و کد
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس دکل bts در تهران
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس بانک مشاغل
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس محله
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس نقشه گوگل
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس سن و جنسیت
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس شهر های خاص

خرید پنل اس ام اس

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران با هر یک از روش های فوق میبایست ابتدا یک سامانه پیامکی با خط اختصاصی برای این سامانه تهیه نمایید . بعد از خرید پنل اس ام اس از سامانه ایران پیامک ، میتوانید بر اساس هر یک از روش های گفته شده پیامک خود را ارسال  کنید .

مزیت استفاده از پیامک تبلیغاتی نسبت سایر روش های تبلیغاتی

تبلیغات پیامکی در مقایسه با یک بیلبورد داخل شهر ، مثلا اتوبان همت با قیمت های چندین برابر  ، بسیار اثربخش تر و ارزان تر خواهد بود ، اگر یک بار از این روش برای ارسال پیامک استفاده نمایید ، میزان اثربخشی آنرا را کاملا محسوس ملاحظه خواهید کرد ، اگر شما یک بیلبورد در یکی از اتوبان های شهر داشته باشید قطعا همه تبلیغ شما را مشاهده نخواهند کرد و تلفن تماس یا برند شما یادداشت نمی شود و فقط ممکن است در ذهن باقی بماند ، اما یک تبلیغ پیامکی در صورت نیاز مشتری در تلفن همراه باقی خواهد ماند و همچنین شما به همه افراد شهر تبلیغ خود را نمایش داده اید .

ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس کد پستی

در این روش پیامک تبلیغاتی به لیستی از کدپستی های انتخابی مشتری ارسال می شود. همچنین می توان پیامک تبلیغاتی را برای کد پستی هایی با یک پیش شماره خاص ارسال کرد. افرادی این پیامک ها را دریافت می کنند که در زمان خرید سیم کارت آدرس کامل پستی خود را مشخص کرده اند.

  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس کد پستی به شماره های ایرانسل
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس کد پستی به شماره های همراه اول

ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس پیش شماره و کد

در روش ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس پیش شماره ، به طور مثال به شماره های ۰۹۱۲۱ یعنی اینکه به تمام شماره هایی که 5 رقم ابتدای آنها ۰۹۱۲۱ می باشد پیامک ارسال شود .

ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس دکل bts  در تهران

در این روش میتوانید به افرادی که در شهر تهران از یک دکل مخابراتی سرویس می گیرند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید . در این نوع ارسال ، شما مطمئن هستید که پیامک شما به افرادی ارسال می شود که دارای شماره های فعال بوده و در چند روز گذشته در منطقه مورد نظر شما حضور داشته اند .

ارسال پیامک به مشاغل :در این روش ایران پیامک ، پیامک تبلیغاتی مشتری را به لیست شماره موبایل های صاحبان مشاغل و اصناف مورد هدف وی ارسال می کند. بانک مشاغل و اصناف مورد استفاده در ایران پیامک از به روز ترین شماره ها استفاده کرده و قابلیت ارسال به تفکیک صنف ، شهر و استان مورد نظر مشتری می باشد .

ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس محله

در این روش ارسال ، شما میتوانید پیامک تبلیغاتی خود را به تمامی شماره هایی که در یک محله هستند ارسال کنید . این روش تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف مانند : رستوران ، فست فود ، پخت غذای خانگی ، مطب دکتر ، آژانس ، مشاور املاک ، خرید و فروش زمین ، فروشگاه یا سوپر مارکت و انجام کلیه امور خدماتی منزل و… که در یک محله وجود دارند میتواند بسیار سودمند باشد .

ارسال پیامک تبلیغاتی به تهران بر اساس نقشه گوگل

در این روش ارسال پیامک ، ابتدا باید شهر مورد خود را انتخاب کنید و سپس از روی نقشه گوگل منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرده و در مرحله بعد تعداد شماره های ایرانسل و همراه اول آن منطقه نمایش داده میشود که میتوانید تعداد مورد نظر شماره ها را انتخاب کنید و روی دکمه ثبت کلیک کنید .

پنل اس ام اس  تهران بر اساس سن و جنسیت

این روش ، یکی از روش های ارسال پیامک هدفمند است که شما میتوانید پیامک تبلیغاتی خود را به تفکیک شماره و بر اساس بازه سنی مشخص و یا جنسیت مذکر یا مونث ارسال کنید . این امکان در پنل اس ام اس ایران پیامک وجود دارد ، شما می‌توانید بازه سنی مخاطبین، جنیست مخاطبین، محدوده مکانی مورد نظر، دائمی یا اعتباری بودن شماره‌های ارسالی را مشخص نمایید و در نهایت بر اساس فیلترهای خود پیامک را ارسال نمایید.

ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه به تهران بر اساس شهر های خاص

در این روش ارسال ، پیامک شما به شماره های دائمی و یا اعتباری فعال ( واگذار شده ) شهر تهران در کمترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت به صورت اینترنتی ارسال میشود . بعد از ارسال پیامک ، گزارش کلی از پیامک های ارسال شده و یا نرسیده ( بلک لیست ) یرای شما در سامانه وجود دارد . در ضمن برای این نوع این ارسال نیازی به ارسال شماره موبایل از طرف شما نیست ، زیرا بانک جامع شماره موبایل سراسر کشور در سامانه ایران پیامک وجود دارد .

ارسال پیامک به خطوط بلک لیست

اگر مشکل ارسال پیامک با سیم کارت به خطوط بلک لیست را دارید سامانه پیام کوتاه ایران پیامک، می تواند به شما کمک کند تا به خطوط بلک لیست پیامک ارسال کنید.

امکانات سامانه ایران پیامک

  • خط اختصاصی جهت دریافت و ارسال پیامک برای تهران
  • خط خدماتی رایگان جهت ارسال پیامک اطلاع رسانی و کدفعال سازی
  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان تهران

کلام آخر

مهمترین ویژگی سامانه پیام کوتاه ایران پیامک ، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه  ، بانک شماره موبایل های فعال تهران به صورت منطقه بندی و تفکیک شده برای شهر تهران می باشد. هماطور که می دانید یکی از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ این نوع تبلیغات می باشد ، مدیریت کامل تبلیغات نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی نیز محسوب می شود ایران پیامک قابلیت ارسال انواع پیامک ها را دارد.

تخفیف ویژه برای کاربران بیاموز

برای خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک با تخفیف مخصوص کابران بیاموز با کد تخفیف beyamooz  میتوانید 30 درصد تخفیف بگیرید. همچنین برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره 02191092484 تماس بگیرید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت معرفی بیاموز در شبکه سه